piątek, 21 grudnia 2012

TAM CZARNE JEST BIAŁE

Tam, czyli gdzie?!, bo nie o Pis mi chodzi ani i negatyw w aparacie , ale o miejsca, gdzie następuje utrata /strata/sponiewieranie POZYTYWNEJ ENERGII.
Czyli będzie o WAMPIRACH ENERGETYCZNYCH także.
Zaczynam od jutra, a w chwili obecnej douczam się, wszak pojawiły się wspaniałe wpisy o energii i o wampirach.Piszą o w/w Magnolia i pisze Tolerancyjny, piszą...Wystarczy kliknąć, poszukać, a mnie b.b.b. cieszy,że w ogóle piszą,że rozmawiamy już o ENERGII i o wampirkach...
Zatem do jutra.Serdeczności z miejsca, gdzie stoi napisane:
"CAŁY ŚWIAT WYMIENIA NIEUSTANNIE ENERGIĘ".
Twoja energia napiera na całą resztę świata i ...I niech napiera, bo póki co -końca świata nie widać.

3 komentarze:

  1. Kłaniam się.

    CZEKAM z niecierpliwością.

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja też jestem ciekawa.
    Akurat jestem trochę zapracowana, więc po pracy, o tej porze pisanie sobie odpuszczam, ale poczytam chętnie :)
    Ps.
    ale z tymi obrazkami wymiękam, już trzeci raz próbuję, no ja ewidentnie jestem robotem!!!:)
    Jak teraz mi się nie uda, to amen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę martwi mnie,że "cały świat wymienia nieustannie energię",bowiem nie ze wszystkimi chciałabym tę energię wymieniać. Co do pozytywnej energii... niby istnieje jej definicja,ale nie dla każdego pozytyw oznacza to samo dla każdego - jak mawia Pan serca mego i prawej strony łóżka.

    OdpowiedzUsuń