sobota, 6 października 2012

Obijanie szczęk gratis

- taki jest mój program rządowy.
Jeszcze wczoraj miałam zupełnie inny program rządzenia, ale szczęki mi opadły patrząc na sukcesy tych, którzy są mistrzami  w obijaniu się i w obijaniu szczęk innym.Arcymistrzami są tylko ci, co sprzedają  metafizykę, czyli wróżki/kler/politycy i naśladowcy tychże, ale do arcymistrzów mam daleko.
Do obijania szczęk znacznie mi bliżej, bo mogę czerpać wiedzę na przykład z doświadczeń wicemarszałkini Sejmu RP.
Pani marszałkini wydawało się,że będzie fajnie jak po szczękach dostanie  Poseł Roman Kotliński, a tym samym Janusz Palikot i Ruch, bo całe to towarzystwo Pani Kopacz jakoś nie przypada do gustu.
Trudno wiedzieć dlaczego nie przypadają marszałkini do gustu, więc zgadujemy.Może z powodu krzywe nogi albo zez, ale przeważnie rzeczone 43 OSOBY są niebrzydkie,zachowanie raczej nienaganne, także samo maniery i całokształt.
Może z powodu uprzedzeń... Ale skąd mogłyby brać się u Pani Marszałek Sejmu RP uprzedzenia na początku XXI wieku  , skoro powołana jest akurat w ramach zasad demokracji do walki z uprzedzeniami wszelkiej maści właśnie.
Wydawało się,że po szczękach dostaną nielubiani posłowie z pogardzanej partii, ale chyba stało się inaczej.Nawet bardzo inaczej, bo obijanie szczęk gratis bardzo się rozpowszechni- co oczywiste, ale nadto wróci do szczęk, które obijanie  szczęk innych wymyśliły, czyli do PO najogólniej rzecz ujmując.
Dlaczego wybieram taki styl rządzenia, a nie sprzedawanie metafizyki na przykład, co opłaci się bardziej i nie wymaga ani wiedzy, ani dobroci, ani niczego nie wymaga ?
Obijanie szczęk gratis po prostu i zwyczajnie jest modne , a taka ja czasem ulegam modzie. W szczególności, gdy jest popierana/ceniona/chwalona/ wspierana i zalecana przez opiniotwórcze czynniki, czyli realpolityczność prawicową.
Już czekam na pocztę w onecie - by wiedzieć -komu przyłożyć, a komu jeszcze nie.
Ostatnio przykłada się wartościami.One jeszcze nie są na kamiennych- jak za Mojżesza, ani innych tablicach, ale będą. Jak taką tablicą przyłoży biskup to tłusta plama nie zostanie.
Póki co pochlebiam sobie,że nie będąc zachłanną jak handlarze metafizyką, obijam szczęki gratis. Czyli nie biorę/nie popieram korupcji, a nawet nie wierzę,że obyczaje plemienne PSL czy innych pomogą mi w rządzeniu.
Dlatego mam solidnego i twórczego KOalicjanta, a może nawet dwóch...
Zamówienie na obijanie przyjmujemy każdego dnia od rana. Serdecznie pozdrawiam.
Na razie mam tylko

5 komentarzy:

  1. err.Błąd rażący i przykry.Nie chodzi rzecz jasna o wicemarszałkinię, ale o marszałkinię Ewę Kopacz.Bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie mam tylko jednego KOalicjanta, ale za to jest nim sam Andrzej -Art Klater, którego serdecznie pozdrawiam.Administratora też...

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał... administratora?! Mam takie starsze rękawice bokserskie, bo wiesz, szkoda tak gołymi pięściami, no i jakoś tak bardziej elegancko rękawicą trzepnąć w mordę.Kolor też mają odpowiedni- czerwony. W razie co, kamuflujący. Sęk w tym, że nie ma już chyba wrażliwych na takie ciosy. Większość otrząśnie się i poleci dalej swoim tropem w swoim interesie.

    OdpowiedzUsuń
  4. michalc30.bloog.pl8 października 2012 03:00

    Witaj Dobrochno!
    Mnie już z racji wieku niewiele wzrusza. A politycy, koalicje mnie powiewają. szkoda zdrowia i czasu. Wolę wycieczki po zamkach...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, ze powoli polityka wciska się na coraz więcej blogów:)
    Trochę już żyje na tym świecie. Szkoda, ze tak długo. Bo chciał bym być młodszy:)
    Polskich spraw dobre nie widzę. To jest FOLWARK ZWIERZĘCY jak u Orwella.
    I teraz wiem dlaczego były u nas trzy rozbiory Polski...
    Dla polityków, których wybraliśmy jest najważniejsze: Oni sami, ich rodziny i Ci którzy pomogli im zostać politykami.
    Reszta się nie liczy. Ci "politycy" żyją sobie BEZ NAS ale na nasz koszt.
    Dostałem się na Blog Forum Gdańsk 2012.
    Koniec reklamy:)
    Pozdrawiam Vojtek

    OdpowiedzUsuń