czwartek, 11 października 2012

Polska bez talibów...

Czy to możliwe jest?!
Czy jest możliwe i jest realne politycznie i faktycznie,że żaden talib nie będzie nam już  urządzał  ŻYCIA?
 Życia naszego powszedniego od embrionu za grób,bo to u życie chodzi, a nie o talibów.
Talibowie określili się dawno. W chwilach złych, gdy kazali sobie wyskrobać szare komórki a wstawić protezy z ...
Z czego są protezy talibów to zupełnie inna sprawa, a inną sprawą jest nasze ŻYCIE, które nam talibowie ranią/ wyniszczają/kaleczą i brudzą.
Wczoraj- przy okazji sprawy o aborcję ( zarodków, a nie rozumu)-okazało  się,że premier Donald Tusk dysponuje gwardią talibów.Liczyć nie warto, bo to nie liczby decydują o potędze taliba.
O potędze taliba decyduje stopień zakochania się w sobie takiego taliba.Im bardziej zakochany on w sobie/ w swojej urodzie/brodzie albo w szajbie jakiejś- tym jest większy i rośnie z każdym spojrzeniem większych od niego mocodawców- też talibów z powołania.
Premier swoje powołanie czasem ukrywa, a głównie kręci .Byłoby dobrze, by głową kręcił premier, ale premier kręci informacjami, którymi posługuje się oszczędnie. Ale jutro będzie musiał nam powiedzieć jak będzie odnosił się do kasty talibów.
Wolałabym, by nas przeprosił za swoich, czyli z PO -talibów, którzy wczoraj...
Ale ja nie o powrocie do średniowiecza chcę wspomnieć słowem pytającym.Powrót jest już faktem, niestety.
Pytam tylko nieśmiało: Panie Premierze!Rządzi Pan jeszcze naszym krajem, czy wcale nie? Dlaczego wydaje mi się _( i nie tylko mnie),że rządzą Polską talibowie? Szajba mi nie odbiła, a widzę...Panie premierze! wołałabym nie widzieć w Polsce żadnego taliba.Amen.

5 komentarzy:

  1. Na polskich talibach sie nie znam, wiem tylko, ze zjawisko wystepowania talibow jest globalne, bo u mnie ci ich dostatek:))
    I naprawde chca wrocic moze nie az do sredniowiecza, to im sie troche nie oplaca, ale zdecydowanie do XVIII wieku.

    OdpowiedzUsuń
  2. michalc30.bloog.pl11 października 2012 09:47

    Witaj Dobrochno!
    Marzenia jak ptaki szybują po niebie,
    I wolę omijać Talibów, bo oni,
    Takie nam życie kiedyś zafundują,
    Że szlag trafi mnie i Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. To, co wczoraj stało się w sejmie po prostu przerosło mnie. A dzisiaj użerałam się z urzędasami i czeka mnie jeszcze kilka takich przepraw. To są dopiero stwory o pustych łbach i nic ich nie jest w stanie złamać (nie wszyscy, od razu prostuję, bo nie chce tych miłych obrażać).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukatrupiłem chiba taliba, ale on powstał, fuckka mi posłał i zwiał w PiSdu! Niestety każdy z nas nosi na swym grzbiecie swego taliba, chiba...
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Talibów ci u nas dostatek! :(
    Możnaby hurtowo wysyłać ich na eksport..., i budżet by trochę zarobił.... ;)

    OdpowiedzUsuń