niedziela, 5 stycznia 2014

O odwadze kobiet i upadku ludzkości

mówi historia uczonej filozofki i astronomki z V wieku -HYPATII.
Od jej odwagi w ratowaniu ksiąg palącej się Biblioteki Aleksandryjskiej faktycznie zaczyna się moje gender.O tej odwadze  i  okrutnej śmierci z rąk hołoty katolickiej wspominała Babunia, gdy spotkała się z zarzutem: ty, Zosieńko jesteś kobieta i niczego NIE rozumiesz...
Agresorem był ksiądz wysokiej rangi i postury, więc aby ugryżć go w łydkę trzeba było pod stołem..., ale o tym już napisałam na tym blogu.
Nie napisałam,że Hypatia jest patronką mojego dżendera, bo o tym postanowiłam właśnie teraz, po sześćdziesięciu latach z okładem.
Nie napisałam też,że chcę pomścić Hypatię, bo NIE chcę.Zdecydowanie NIE chcę mścić się na upadłych i bezwzględnych okrutnikach, którzy drogą zbrodni stali się elitą i panują niemiłosiernie na planecie Ziemia.
Wszystko, czego chcę, to tego, by ta - za przeproszeniem elita- NIE narzucała mi swojej "wiary".Ani metalową linijką, jak czyniła to w szkółce , ani w żaden inny sposób.
Jaka to jest elita -każdy widzi.
Moje oczy nadto " widzą" Hypatię, gdy hołota  biskupa Cyryla rozszarpuje jej ciało na strzępy, gdy " bawi się" podrzucaniem jej wyłupanych oczu, gdy...
Wyobrażnia do tamtego okrucieństwa  wraca oczami duszy, gdy karmiona jest nowym , wymyślniejszym okrucieństwem.
Dlatego w telewizor NIE mogę patrzeć, bo tam są krzyżowania ( NIE tylko słowami)/Kempy,Pawłowicze/Macierewicze/Wróble...,episkopaty... czyli elita.
Elita wciąż mi przypomina o upadku ludzkości i dlatego do elity NIE należę.
NIE należę też do tych ludzi, którzy przesadnie się boją procesów dochodzenia do własnych, czyli samodzielnych poglądów na temat odwagi kobiet i upadku ludzkości. Chcę o tym pisać i piszę. W okrojonym zakresie, ale być może ten stan rzeczy nieco się odmieni, gdy wrócę do swojego tematu zasadniczego.
Do kłamstw, w które wierzymy.
Właśnie na naszych oczach powstało kłamstwo, któremu na imię "ideologia gender".To nic,ze NIE ma żadnej ideologii, ale wystarczy,że księża NIE wiedzą, co to ideologia jest i już mamy nowalijki w kłamstwach, których i tak bez tego jest dostatek.
Wiara powinna być prosta.Tak twierdziła Hypatia i tak też mnie się wydaje. Dlatego robię wszystko, by moja wiara była prosta jak...
No, bez przesady. Co ja takiego robię? Czytam sobie i tyle.Gdy tylko skończę  lekturę "KIM BYŁ JEZUS"- spróbuję coś napisać o innym patronie gender niż Hypatia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz