piątek, 8 czerwca 2012

Wierzę w WAS

Drużyno Wspaniałych Piłkarzy.
Wierzę,że wszystko jest możliwe, bo po raz pierwszy w życiu obejrzałam mecze dwa jednego dnia i z kopania wyniosłam radość.
Jesteście wspaniali, ale jakoś spętani...Rozpętać się to nie jest prosta ani łatwa sprawa, ale możliwa.Coś trzeba zrobić z balastem  w środku, czyli po prostu i zwyczajnie rozwalić okowy, które WAS krępują.Orły to potrafią zrobić w sposób naturalny, wiem to. Bardzo by mi się podobało, gdybyście wiedzieli ,że jestem z WAMI i będę z WAMI .
Dzielę się z WAMI swoją najlepszą ENERGIĄ.Jak Polska długa i szeroka to robi.
Zatem bierzcie JĄ i zrywajcie okowy, a zwycięstwo przyjdzie samo.Amen.

3 komentarze:

  1. Też oglądam i też trzymam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. TAk, tak, tak... dobrze powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niechby tam zwyciężali, ale patrząc na ich pierwszy mecz to słaba wiara ze mnie wychodzi....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń