środa, 19 października 2011

Quo vadis,SLD?!!!

Coś mi mówi,że donikąd.O tym,że donikąd - mówi  też wybór szefa Klubu Parlamentarnego SLD, bo wszystko dotąd tak właśnie , ale nie złotouści rzekomej lewicy.Oni- złotouści - mówią,że nic się nie stało,że lewica jest i będzie.No , nie wiem, czy jest i czy będzie taka  lewica ,jak chce SLD w obecnych szatkach, a raczej bez nich już.
A lewica jest Polsce potrzebna.Dla higieny i dla równowagi politycznej.Przede wszystkim dla omawiania i załatwiania spraw społecznych.Nade wszystko -dla wprowadzania zmian niezbędnych i koniecznych.
"Głosowałam" za Ryszardem Kaliszem, bo przeważnie jego postać w SLD widzę.
Przegrał z Leszkiem Millerem, a to oznacza,że tendencje zachowawcze są bardziej wyrażne niż ujawniły się w sprawie krzyża.

Zatem chyba powinnam powiedzieć: krzyż na drogę, ale...
Z jakiegoś ważnego powodu zależy mi na lewicy, bo prawicy mam chwilowo dość.Może nawet nie chwilowo, ale na amen.A ktoś musi myśl jakąś tworzyć, rozmawiać z ludżmi, zarządzić referendum, byśmy mogli  sobie ustalić jak chcemy się rządzić.Ktoś musi...Prawica tego nie zrobi, bo nie ma czasu na takie
za przeproszeniem...Janusz Palikota już i tak za dużo musi i jeszcze więcej będzie musiał.Nie posprząta wszystkiego i w każdym miejscu.
Więc może jednak SLD się opamięta i pomoże w reformowaniu Polski.Oczywiście jak sama się zreformuje.Amen.

5 komentarzy:

  1. To była "wojna tytanów", ale obyło się bez krwi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm poruszasz tematy zupelnie nie dla mnie ja to raczej a polityczna jestem, palikota nie cierpie to idiota nie lubie ludzi w polityce ktorzy nie potrafia sie zachowac,dzieki za odiewdziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i dziękuję za odwiedziny... oczywiście zapraszam ponownie :)
    Zobaczymy, czy stara kadra SLD da radę naprawić błędy tych młodszych?! Czas pokaże!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że lewica jest potrzebna... byle mądra, dobrze zorganizowana. Tylko lewica może doprowadzić do zmian w skostniałym Sejmie... i tylko ona może wziąć się za jakże rozbisurmaniony w ostatnich latach kler.
    Też wolałabym Kalisza, mniej zmanierowany, i poczucie humoru ma.
    Pozdrawiam serdecznie! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaaaaaa, na pewno, jeżeli ktoś wykopuje liderów z przysłowiowego lamusa, to wybacz... marne szanse.. a szkoda, bo masz racje, dla równowagi, lewica działać powinna, chociaż prawicowiec ze mnie od zawsze, jednak nie ciemny mam nadzieję, bo już tak mnie wkur... że głowa mała, no ale.. jeszcze daje kredyt zaufania.. a później będę optować za dyktaturą.. bo tylko za m...dę i na kolana potrafi nas zjednoczyć.. przykre ale prawdziwe...

    OdpowiedzUsuń